Kubki reklamowe – co wpływa na ich cenę?

Posted on

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Kubki to jeden z popularniejszych gadżetów reklamowych, które znaleźć można w większości polskich biur. To produkt wielofunkcyjny – pić z niego można zarówno kawę czy herbatę, jak i wodę lub sok. Podobnie jak w przypadku pozostałych gadżetów reklamowych takich, jak długopisy czy pendrive’y, ostateczny wygląd kubka uzależniony jest od uprzednio przygotowanego projektu oraz jakości nadruku. Do wyboru są tutaj zarówno te proste, jednokolorowe, jak i wielobarwne, obok których nie sposób przejść obojętnie. Więcej przydatnych informacji na ten temat – poniżej.Aby kubki reklamowe prezentowały się efektownie, zadanie wykonania projektu graficznego warto zlecić profesjonalnej firmie specjalizującej się w świadczeniu tego typu usług. Jedynie wówczas będzie można mieć pewność, że taki gadżet będzie się prezentował w pełni efektownie i wzbudzi pozytywne wrażenia u naszych klientów. Na kubku znaleźć może się zarówno logo firmy, jak i jej slogan reklamowy czy dane teleadresowe.

Powierzchnia produktów, jakimi są kubki reklamowe występuje w dwóch głównych rodzajach. Do wyboru jest powierzchnia pod nadruk bezpośredni oraz powierzchnia pod nadruk kalką. Każda z nich posiada swoje wady oraz zalety. Kluczowe parametry, na które warto zwrócić uwagę na tym etapie to część kubka, na której ma się znaleźć nadruk oraz ilość kolorów, jaka zostanie na nim umieszczona. Warto zdawać sobie sprawę z faktu, iż druk bezpośredni jest tańszy, lecz jednocześnie posiada mniejsze pole do zadrukowania. Drugie z rozwiązań jest droższe, ale pozwala na naniesienie nadruku na większej powierzchni.

To, ile finalnie zapłacimy za Kubki reklamowe z nadrukiem jest uzależnione zarówno od modelu, jak i ilości zastosowanych kolorów, powierzchni nadruku i wybranej technologii druku. Za taki gadżet warto zapłacić nieco więcej, by mieć pewność, że wyglądać będzie on efektownie i posłuży osobie obdarowanej przez długi czas. Taki kubek wręczyć można zarówno klientowi, jak i wyposażyć w nie firmową kuchnię tak, by korzystać mogli z nich zarówno pracownicy, jak i osoby przychodzące na spotkania.

Tags: , ,